1 zucchini dat pe razatoare (aprox doua cani)
1/2 cana nuci tocate
3 oua
2 linguri melasa
3/4 cana ulei
1 esenta vanilie
3 cani faina
1 lingurita praf de copt
1 lingurita bicarbonat
1/2 lingurita sare
1 lingurita pudra de ghimbir
2 lingurite scortisoara

Se fac zucchini in gradina intr-o veselie, asa ca tot caut retete de testat. šŸ™‚
Checul asta mi s-a parut fain, am adaptat un pic reteta, zucchini bread e in engleza.

Procedura e simpla: am amestecat ingredientele uscate: faina, praf de copt, bicarbonat, ghimbir, scortisoara, sare si le-am cernut cu o sita mare.

Am amestecat ouale cu melasa, uleiul si vanilia. Apoi le-am turnat peste faina si am omogenizat bine. La final am incorporat dovlecelul (dat pe razatoare si stors) si nucile. Amestecul meu a fost destul de gros, dar checul a iesit foarte bine!

Am pus compozitia in doua tavi de chec, pe hartie de copt.
L-am tinut 50 minute la cuptor la 180 grade, pana a trecut testul cu scobitoarea.

E foarte gustos si aromat, un mod inedit de a folosi zucchini sau dovlecei.
Reteta dupa care m-am ghidat: http://allrecipes.com/recipe/6698/moms-zucchini-bread/

Pofta buna!

image

