1 zucchini mediu
Vreo 20 oua de prepelita
6-7 linguri de faina
1 lingura de ulei
Sare, piper, marar

Se da dovlecelul pe razatoare, dupa care se scurge bine. Am facut treaba asta cu mainile, asa ca s-a si zdrobit si inmuiat dovlecelul. Dupa ce l-ati scurs cat puteti de bine, amestecati cu ouale, faina si uleiul, avand grija sa nu ramana cocoloase de faina. Trebuie sa iasa o compozitie ceva mai groasa ca la clatite, dar care curge.

Am incins o tigaie teflonata si am uns-o cu putin ulei. Am turnat cam 3/4 polonic de compozitie pentru o clatita.

Piticii mei s-au batut pe ele! Jumatate din clatite le-am mancat cu miere, in cealalta jumatate am pus marar, sa mancam cu branza.

Tips&tricks

– in loc de oua de prepelita puneti 3 oua de gaina
– ca sa fiti siguri ca va iese compozitia, testati mai intai o cantitate mai mica, sa vedeti daca se leaga
– daca vreti sa le mancati dulci, nu mai puneti piper si marar

Aici am vazut reteta originala http://www.retetelemeledragi.com/2016/05/clatite-cu-dovlecei.html/

Pofta buna!

image

