2-3 felii de paine de o zi-doua
3 oua
1/2 pahar de lapte
1/2 banana
1 lingurita de miere
Unt de nuci (optional)

Am batut ouale cu laptele si mierea.
Am rupt feliile de paine in 4-5 bucati (depinde de cat de mari sunt). Dati coaja la o parte daca e prea groasa, eu m-am prins mai tarziu 🙂 Am feliat banana.
Am dat bucatile de paine prin ou si le-am pus in tava, in hartie de briose. Printre bucatile de paine am pus felii de banana si pe deasupra, cate jumatate de lingurita de unt de nuci. Din oul ramas am turnat cate putin in fiecare briosa. Mi s-a parut ca ar fi iesit prea uscate daca nu turnam ou in plus, asa ca nu sariti peste etaps asta.

Am bagat la cuptor, 15-20 minute la 180 grade. Au iesit delicioase, moi, perfecte la micul dejun!

Am vazut ideea retetei pe un grup, multumesc mamei care a postat! Daca aveti felii de paine mai subtiri, gen toast, le puteti da intregi prin ou si le puneti rasucite in forma de briosa, ca un trandafir. Cred ca ies mai aspectuoase asa, incerc data viitoare.

Pofta buna!

