1 dovlecel mic
1 morcov
1/3 sfecla
2 cartofi
1 ceapa verde
Patrunjel
3-4 frunze busuioc
Cateva frunzulite de tarhon verde
2 oua
2 linguri pesmet
2 linguri fulgi ovaz rasniti
2 linguri de quinoa fiarta
2 linguri de ulei

Pentru crusta
3-4 linguri de susan
3-4 linguri de pesmet

Spalati bine quinoa si puneti-o la fiert.
Dati pe razatoare cartofii, morcovii, sfecla si dovlecelul. Stoarceti-le bine de apa, lasa destul de multa.
Ceapa, patrunjelul, busuiocul si tarhonul le-am mixat in robotul cu lama in S, impreuna cu cele doua linguri de ulei.

Cand e totul pregatit, amestecati ingredientele:
– legumele date pe razatoare si stoarse de apa
– verdeata tocata
– ouale
– quinoa fiarta si scursa de apa
– pesmetul si fulgii de ovaz

Omogenizati bine. Formati chiftelute rotunde, dati-le apoi prin pesmet sau susan si turtiti-le cu podul palmei cand le asezati in tava, pe hartie de copt. Le-am lasat aprox. 30 minute la 180 grade, timp in care le-am si intors o data.

Au fost devorate de copii, le-au mancat cu mazare si sos de marar.

Tips&tricks
– sfecla am pus foarte putina, doua bucati cat un ou, pe care le-am smuls din greseala din gradina :); cam 1/3 dintr-una mica din magazin
– busuiocul si tarhonul sunt tot din gradina, puteti folosi si varianta uscata
– daca nu aveti robot, tocati pur si simplu verdeata marunt si adaugati uleiul in compozitie
– legumele le-am razuit cu ajutorul robotului, le-a tocat foarte fin, ceea ce a ajutat la consistenta, sa fie “legata” compozitia; dati-le pe razatoarea cea mai fina pe care o aveti

Pofta buna!

image

image

image

image

