2 pumni de mazare proaspat desfacuta
2 morcovi medii
1 ceapa verde
Marar
1 lingura de faina
1 pahar bulion
1 lingurita boia dulce

Am tocat ceapa si morcovii rondele.
Intr-o oala am pus 1 pahar de apa si 2 linguri de ulei. Cand s-au incins am adaugat morcovii si ceapa, lingurita de boia, si le-am lasat pana s-au inmuiat. Apoi am pus mazarea si am adaugat apa cat sa o acopere. Cat timp fierbe mazarea, am amestecat bine faina cu bulionul. Mazarea fierbe foarte repede, asa ca dupa 5-10 minute puteti deja adauga faina. Mai asati totul.pe foc 5-10 minute pana face bulbuci. Daca vi se pare prea gros sosul, mai adaugati putina apa. Potriviti de sare, puneti si mararul tocat si stingeti focul.

Tips & tricks
– eu am avut bulion mai lichid facut de buni; il puteti inlocui cu o lingura de pasta de tomate amestecata cu aprox 1/2 pahar de apa, in functie de consistenta pe care o are pasta
– daca nu vreti sa adaugati faina, puneti doar pasta de tomate si lasati sa fiarba la foc mic pana  se ingroasa un pic sosul

Un fel de mancare usor de facut si rapid, cu succes la cei mici.

Pofta buna!

image

image

image

