1 avocado bine copt (pulpa aprox 200 g)
200 g pastrama de pui de casa
500 g ciuperci champignon
100 ml ulei
Zeama de la o jumatate de lamaie
1-2 lingurite de mustar
Usturoi
Sare

Mai intai am fiert ciupercile aprox 30 minute. Le-am scos si le-am stors bine, sa nu mai lase apa. Le-am tocat marunt marunt.

Am tocat mic si pastrama. E facuta dupa reteta asta, http://www.lalena.ro/486-reteta-Pastrama-din-piept-de-pui.html
Iese foarte buna!

Pentru maioneza am blenduit avocado cu mixerul vertical si apoi am adaugat treptat si uleiul. Am pus sucul de lamaie, mustarul si un pic de sare, adaugati dupa gust.

Am amestecat ciupercile cu pastrama si maioneza de avocado, la final am mai adaugat si o lingurita de usturoi pulbere. Puteti sa puneti si usturoi dat de razatoare, dupa cum va place.

E minunata pe paine prajita!

Tips&tricks
– avocado meu a fost cam mare si a iesit mai multa maioneza decat as fi avut nevoie; o puteti pastra 2-3 zile in frigider si folosi la alte preparate
– daca aveti un avocado mai mic, puneti ulei mai putin; adaugati treptat si gustati sa nu fie prea uleios
– la pastrama am folosit pulpe si piept de pui de casa; pulpele au iesit mai tari, insa numai bune de tocat in salate de genul acesteia

Pofta buna!

