500 g biscuiti
20 g unt de cacao
80 g unt de cocos
75 g unt
1 cana lapte de cocos
1 esenta de vanilie
1 esenta rom
5 linguri de stafide
1 lingura de miere
2 linguri pudra de roscoave

Mai intai am maruntit biscuitii cu mana.
Am pus intr-o oala laptele, iar cand s-a incalzit un pic am adaugat toate tipurile de unt si am amestecat la foc mic, pana s-au topit. Am oprit focul si am adaugat si esentele, mierea si pudra de roscoave, dupa care am amestecat bine sa se omogenizeze totul.
Am turnat lichidul peste biscuiti, am adaugat stafidele si iar am amestecat. Puteti face asta cu o lingura sau chiar cu mana. Am lasat totul 10 minute sa absoarba biscuitii lichidul.
Apoi am intins o folie alimentara si am pus jumatate din amestec la mijocul ei. Se infasoara usor, dandu-i forma dorita. Inainte de a inchide capetele, apasati usor cu degetele pe toata lungimea, ca sa nu ramana goluri. Legati sau rasuciti bine capetele si bagati la frigider pana a doua zi

Tips&tricks
– cel mai bine iese cu biscuiti populari, care se vand varsati 🙂 eu am avut mai multe tipuri uitate prin dulapuri si am pus de toate
– puteti folosi doar unt normal sau doar unt de cocos, iese foarte bun oricum
– in jumatate de amestec mi-am facut pofta si am pus rahat, dar am pus prea mult si am lasat bucatile prea mari, nu se taia bine, asa ca nu recomand
– o reteta clasica din care m-am inspirat: http://www.teoskitchen.ro/2010/01/salam-de-biscuiti.html

Este unul din deserturile noastre preferate, biscuitii sunt destul de dulci si, daca adaugati si miere, nu veti simti deloc lipsa zaharului!

Pofta buna!

