1 pulpa de ied
5-6 cartofi medii
1/2 buchet de broccoli
1/2 fenicul
4 catei de usturoi
Cimbru, sare, piper

Am primit o pulpa proaspata de ied si am si bagat-o la cuptor, a picat numai bine ca nu aveam planuri de pranz.

Am dat pe razatoare cateii de usturoi (am o razatoare mica speciala de usturoi, dar nu e mare lucru de capul ei, nu stiu cat mai rezista). Am uns pulpa cu ulei si am frecat-o cu usturoi si condimente, pe ambele parti.

Langa pulpa in tava am pus cartofii taiati in 4 sau 6 pe lung, broccoli si feniculul taiate bucati mari. Am pus si peste legume un pic de sare, ulei si cimbru. Am mai adaugat doua pahare de apa in tava si am bagat-o la cuptor acoperita cu folie de aluminiu.
Am lasat-o cam 2 ore sa se patrunda bine, din cand in cand am adaugat apa si am uns pulpa cu sosul din tava. In ultimele 15 minute am dat folia la o parte, ca sa se rumeneasca friptura.

Pofta buna!

image

image

