1 pulpa superioara de curcan (fiarta de la supa)
5 cartofi medii
3 cepe verzi
2 fire de usturoi verde
1 lingurita de boia dulce
1 lingurita de turmeric
1 lingurita de curry
1 lingura de faina
Sare, piper dupa gust
1 mana de patrunjel

Am taiat cartofii bucatele mici. Ceapa si usturoiul le-am tocat marunt in robotul cu lama in S.

Intr-o oala am pus aprox doua linguri de ulei si jumatate de pahar de apa. Am calit asa ceapa si usturoiul, iar cand s-au inmuiat am adaugat si boia, curry si turmeric.
Am adaugat cartofii si am pus apa cat sa ii acopere. I-am lasat sa fiarba, am mai adaugat apa daca scadeau prea tare.
Dupa ce au fiert cartofii am adaugat si faina, omogenizata bine cu jumatate de pahar de apa (ca sa nu ramana cocoloase). Am pus si carnea taiata bucati, era deja bine fiarta, asa ca nu avea sens sa o pun mai devreme. Am mai lasat pe foc 6-7 minute, am pus si patrunjelul tocat marunt dupa care am oprit plita.

Merge foarte bine cu o salata de varza 😉

Tips&tricks
– puteti omite lingura de faina, daca e prea lichida, lasati sa fiarba la foc mediu pana mai scade

Pofta buna!

image

