Desertul asta a avut ca punct de plecare niste fursecuri ratate 🙂 Pun poza cu reteta, eu am facut urmatoarele modificari:
– in loc de zahar am pus aprox o lingura de sirop de agave
– am pus 100 g unt de cocos si 150 g unt nesarat
-au stat 15 minute la cuptor, in 50 s-ar fi facut scrum
Au iesit foarte sfaramicioase, nici nu puneam bine mana pe ele ca sa destramau in bucati. Le lingeau copiii de pe masa :))
Asa ca le-am refolosit la un desert rapid. Nu am cantitati exacte, caci am utilizat ce aveam la indemana, va scriu cu aproximatie, mie mi-au iesit patru pahare ca cele din poza.

– 400 grame mascarpone
– doua banane
– doi pumni mari de afine congelate
– o lingura de miere
– frusecuri/biscuiti

Am blenduit cu mixerul vertical crema din mascarpone, banane, afine si miere.
Am pus in pahar alternativ frusecuri si crema. Si gata!
Foarte buna a iesit combinatia, iar culoarea e de vis! Pentru mine, caci reactia lui V (3a9l) a fost (dupa ce a facut el crema cu mixerul): De ce e loooz? Eu nu vleau loz! Eu vleau clema alba!
Nah….mai mult pentru mine!

Tips&tricks
– puteti folosi orice frusecuri sau biscuiti aveti prin casa
– crema iese destul de dulce si fara miere
– lasati 1-2 ore la frigider, sa se inmoaie frusecurile
– crema nu e foarte apoasa, asa ca puteti umezi biscutii cu putin suc de mere sau de portocale inainte de a pune crema peste ei

Pofta buna!

image

image

image

