4 oua
1/2 ardei rosu
4-5 frunze de spanac
4-5 felii de cascaval
1 lingurita de unt

Un mic dejun rapid si aspectuos.

Am tocat marunt ardeiul si spanacul.
Intr-o tava de briose, in hartie de briose am pus putin unt, apoi ardeiul, spanacul, 3-4 bucatele de cascaval. Deasupra am spart oul si am pus putina sare si piper. Am bagat la cuptor 15-20 minute. Cand e aproape gata oul, puneti si o felie de cascaval si mai lasati la cuptor 5 minute, sa se topeasca

Tips&tricks
– in loc de unt puteti pune si ulei
– in loc de hartie de briose cred ca ar merge si mai bine hartie de copt; de cea de briose s-a lipit un pic oul
– peste doua oua nu am pus cascaval, asa ies mai uscate la suprafata, dar in interior sunt moi si savuroase
– adaptati cantitatile dupa plac, pot fi un aperitiv de efect si cand aveti musafiri!

Pofta buna!

Gasiti retetele si pe Facebook, pe pagina Retete pentru copii

image

image

