3 linguri naut uscat
2 linguri linte neagra
1 lingura de tahini (pasta de susan)
2 fire usturoi verde
1 lingurita de boia dulce
1 lingurita de turmeric
1 lingurita pudra de ghimbir
Zeama de la 1/2 lamaie
Seminte pentru ornat
Sare dupa gust

Nautul si lintea le-am pus la inmuiat cu o seara inainte. A doua zi le-am fiert, cam o ora, pana a fost gata nautul, lintea se face mai repede.

Intr-o tigaie am pus doua linguri de ulei si 1/4 pahar de apa. Am pus usturoiul tocat marunt, boiaua, turmericul si ghimbirul si le-am lasat cam 5 minute, pana s-a inmuiat usturoiul.

Am pus intr-un castron nautul si lintea scurse de apa, tahini, usturoiul condimentat, sucul de lamaie si sare. Am blenduit totul cu mixerul vertical.

Tips&tricks
– pastrati un pahar din apa in care fierbeti nautul si lintea, daca iese prea gros amestecul, mai adaugati apa la final
– daca aveti timp si rabdare, decojiti nautul dupa fierbere
– puneti 1-2 cateti de usturoi daca nu aveti usturoi verde

Pofta buna!

