1/2 buchet broccoli
1 dovlecel mic (al meu a fost rotund)
1 morcov
1/4 fenicul
1 ardei galben
Patrunjel
5-6 frunze de spanac

Optional
Sare
1 lingura de smantana/unt/ulei de masline

Am desfacut broccoli in buchetele iar restul legumelor (in afara de patrunjel si spanac) le-am taiat bucati. Le-am pus la fiert in apa cat sa le acopere, timp de 20-25 minute. Dupa ce au fiert legumele, am oprit focul, am pus spanacul si patrunjelul si le-am mai lasat in oala acoperita inca 2-3 minute. Apoi am dat totul la blender.
La final puteti adauga unt, smantana sau ulei de masline, dupa cum doriti. Serviti impreuna cu niste crutoane condimentate, vor fi pe placul intregii familii!

Tips&tricks
– ca sa obtineti consistenta dorita, puteti mai intai sa puneti in blender doar legumele si adaugati ulterior apa cat doriti
– pentru bebelusii autodiversificati, care nu folosesc inca lingurita, pastrati din legumele fierte bucati, inainte de a le pasa pentru supa
– e o supa crema cu rezultate bune la copiii care sufera de constipatie

Pofta buna!

