2 aripi & 2 copane de la un cocos de casa
2 oua
1 lingura pesmet
1 ceapa verde
1 mana de patrunjel
5-6 frunze de spanac
1 lingurita de seminte macinate
Sare, piper

Optional: eu am mai pus si o bucata de telina fiarta, de la supa. Pasata cu furculita

Carnea de pui de casa face o supa minunata, dar de multe ori nu stiu ce sa fac cu ea fiarta, mai ales daca e vorba de o gaina mai indaratnica.

De data asta am incercat niste chiftelute, ies tare gustoase, iar carnea tare nu mai pune probleme, fiind macinata.

Aripioarele si pulpele le-am fiert pentru supa, apoi le-am dezosat. Am dat prin masina de tocat carne puiul, ceapa, patrunjelul si spanacul. Apoi am adaugat ouale, semintele, lingura de pesmet si sare, piper dupa gust. Am lasat amestecul 10 minute la frigider sa se lege, dupa care am format bile pe care le-am pus in tava, pe hartie de copt. Le-am pus la cuptor 25 minute la 200 grade.

Tips&tricks
– chiftelutele la cuptor ies mai uscate ca cele prajite, ca sa fie mai fragede puteti adauga in compozitie un cub de unt sau 1-2 linguri de ulei
– merg foarte bine cu un sos de rosii, noi le-am mancat cu ketchup de casa facut de buni

Pofta buna!

