1 cartof dulce
1 cartof alb
1 morcov
Busuioc, oregano
2-3 linguri ulei de masline
Sare dupa gust

Banuti le zicem noi, ar fi echivalentul sanatos al chipsurilor. Legumele le-am taiat cu robotul, lama de feliere. Daca nu aveti, taiati-le cu mana rondele cat de subtiri puteti. Apoi am pus peste uleiul si condimentele si am amestecat bine cu mana, sa fie unse toate feliile. Le-am pus in tava pe hartie de copt. In cuptor le-am tinut 15 minute la 200 grade, cat sa se faca, dar fara a se usca prea tare.

Tips&tricks
– ale mele au iesit moi, insa daca le vrei mai crocante, tineti-le mai mult in

cuptor
– stati langa ele, fiind foarte subtiri se pot arde imediat
– condimentati dupa plac, merg si cu boia, usturoi, curry
– ideal ar fi sa fie asezate in tava felie cu felie, fara a se suprapune, asa se fac toate uniform

Pofta buna!

