Reteta pentru pandispan o gasiti aici https://retetepentrucopiiblog.wordpress.com/2016/04/24/pandispan-fara-zahar/

Va mai trebuie
1 cutie de mascarpone
2 pumni de zmeura congelata
1 lingura de miere
2 linguri unt de cocos
1/2 pahar suc de portocale

Aveam o cutie de mascarpone si nu stiam ce sa fac cu ea, asa ca am testat pandispanul fara zahar intr-o improvizatie inspirata de tiramisu.
Pentru crema am pus in robotul cu lama in S zmeura semi-inghetata (nu am avut rabdare sa se dezghete de tot), mascarpone, mierea si untul de cocos. Le-am mixat pana am obtinut o crema omogena.
Am taiat pandispanul patratele (ulterior m-am gandit ca puteam sa il fac bastonase, ca la tiramisu).
image

Am inmuiat fiecare bucata in sucul de portocale (2-3 secunde) si le-am asezat in tava.
Ordinea straturilor e urmatoarea: strat foarte subtire de crema, pandispan, crema, pandispan, crema.
Dupa ce am asezat toate straturile, am mai lasat-o vreo ora la frigider.
A iesit delicioasa!!

Tips&tricks
– nu e neaparat nevoie sa taiati pandispanul in patratele, puteti umple foile pur si simplu, mai ales daca va grabiti
– untul de cocos ar fi bine sa fie la temperatura camerei, un pic moale. Al meu era tare, iar in combinatie cu zmeura rece nu s-a omogenizat complet
– puteti inlocui sucul de portocale cu suc de mere

Pofta buna!

