1 cana de orez
1 ceapa verde
1 praz
1 bucata de telina
1/4 fenicul
1 dovlecel mic
3-4 cani supa/apa calda
1 lingurita de curry
Sare dupa gust

Ceapa, prazul si feniculul le-am taiat bucatele mici. Am dat pe razatoare telina si dovlecelul.
Am spalat orezul bine, pana ce apa cu care il clateam a ramas limpede. Am pus legumele in oala, impreuna cu un pahar de apa si o lingura de ulei. Le-am lasat vreo 5-6 minute sa se inmoaie si apoi am pus orezul. Am amestecat si am mai lasat pana ce apa a scazut de tot. Am dat la foc mediu si am inceput sa pun din supa calda, treptat. Puneam cam un sfert de cana, lasam sa se absoarba, amestecand in continuu, adaugam iar supa, si tot asa pana e fiert orezul.
Prin metoda asta imi iese un orez decent, cremos, altfel il fac terci :))) Dureaza un pic mai mult si trebuie sa stai langa el, dar e realizabil, caci se poate usor amesteca in el si cu un copil pe sold.

Tips&tricks
– pentru un plus de culoare si savoare puteti adauga un ardei rosu taiat bucatele. Eu nu am pus din motiv de:
“El,  aratand incruntat cu degetul bucata rosie din pilaf: – Ce e aia?
Eu, nevinovata: – Ardei
El, impingand farfuria cu acelasi deget: – Mie nu imi pace aldei!”
Si gata masa!
Asa ca am preferat sa nu ma risc.

Pofta buna!

