Carne de pui
1 morcov
1 pastarnac
1 bucata de telina
1 ceapa medie
Patrunjel verde

Galuste
1 ou
3-4 linguri de faina de mei

Am pus carnea la fiert, am spumat-o. Cand a fost aproape gata am adaugat si legumele. Dupa ce au fiert toate, le-am scos si am pus galustele, pe care le-am facut separat.

Am mai avut o incercare anterioara de galuste de mei, care s-au sfaramat foarte mult. Asa ca acum am decis sa le fierb separat. Am batut oul, era un ou destul de mare,  apoi am adaugat aprox. 3 linguri si jumatate de faina de mei. Am omogenizat bine, mi-a iesit o consistenta destul de moale, dar care nu s-a imprastiat decat foarte putin la pus in apa. Am luat cu lingurita si am pus in apa fierbinte, cu focul dat foarte mic, asa incat sa nu mai faca bule. Dupa ce am pus toate galustele si s-au legat un pic, le-am fiert cam 10 minute. Apoi le-am transferat in supa.

Tips&tricks
– daca nu aveti faina de mei, puteti sa rasniti voi meiul. Eu asa am facut
– galustele nu ies asa pufoase ca cele cu gris, dar sunt gustoase si o alternativa excelenta pentru cei la dieta fara gluten
– legumele fierte din supa pot fi servite la felul doi de bebelusi, bucatele sau chiar intr-o salata (aici o idee https://retetepentrucopiiblog.wordpress.com/2016/04/08/salata-de-legume-cu-quinoa/)

Pofta buna!

Gasiti retetele si pe facebook https://m.facebook.com/retetepentrucopiiblog

