2 vinete
5 ardei copti

La alegere:

– 2 linguri de maioneza + 2 linguri de iaurt
– 3 linguri de ulei de masline
– 3 linguri de smantana
– 1 iaurt mic

Se coc ardeii si vinetele. Eu le bag direct la cuptor, in tava si le intorc de cateva ori pana sunt gata.
Dupa ce le scot din cuptor, le pun intr-un vas cu capac, sa stea la abur si astfel se curata mai usor.
Vinetele le-am tocat manual, cu o ustensila din plastic, nu am idee cum ii zice. Ardeii copti si curatati de seminte i-am tocat in robotul cu lama in S, bucatele mici dar nu pana la stadiul de pasta.
Apoi le-am amestecat.
Acum aveti mai multe variante. Cea clasica e cu maioneza. Daca e de casa, cu ingrediente proaspete, pot consuma si copiii mai maricei. Ca sa fie mai usoara, si in varianta cu maioneza puteti pune iaurt.
Pentru bebelusi, puteti adauga smantana sau iaurt. O alta varianta este sa le frecati cu 2-3 linguri de ulei de masline. Si, bineinteles, condimente la alegere: un pic de sare, piper, busuioc, patrunjel tocat, toate merg de minune.
Pofta buna!

Gasiti retetele si pe Facebook https://m.facebook.com/retetepentrucopiiblog/

