Pranz sau cina

Chiftelute de dovlecel
Salata mexicana
Sos de iaurt cu usturoi

Chiftelute
2 dovlecei dati pe razatoare
3 oua
3 linguri fulgi de drojdie inactiva
2 linguri fulgi de ovaz rasniti
1 lingura seminte macinate
1 lingura de mei macinat
1 mana de patrunjel
Sare, piper

Optional: cascaval ras

Am amestecat toate ingredientele si apoi le-am pus cu lingura in tava, pe hartie de copt. Am bagat in cuptorul preincalzit la 200 grade, 15 minute, timp in care le-am si intors o data. Amestecul meu a iesit cam lichid, dar s-a copt frumos in tava. Daca il vreti mai consistent, mai puteti adauga o lingura de fulgi sau chiar faina.
Eu am facut doua ture, cu si fara cascaval. Cele cu cascaval le-am pus in forme mici de tarta, pe hartie de copt si s-au rumenit apetisant 🙂

Salata mexicana
1/2 punga de legume mexicane congelate
1 pahar porumb congelat
1 lingura ulei de masline
1 lingurita seminte macinate (susan, floarea soarelui, chia, in)

Am facut la abur legumele si le-am amestecat cu uleiul de masline, semintele macinate si un praf de sare.

Sos
3 linguri de iaurt
1 lingura de smantana
1 catel de usturoi
2 frunze de menta (optional, aveam in gradina)

Le-am blenduit cu mixerul vertical.

Pofta buna!

Gasiti retetele si pe Facebook https://www.facebook.com/retetepentrucopiiblog/

