4-5 cartofi
Coada de la un buchet de broccoli
1 lingura de unt
Sare (optional)

Pana nu demult aruncam coada de la broccoli, dar am prins dintr-o emisiune cu Jamie Oliver ideea de a o pune la pireu.
Am curatat-o, am taiat-o si am pus-o la fiert odata cu bucatile de cartofi.
Dupe ce au fiert, am scurs cartofii si broccoli de apa, dar am mai pastrat un pahar din care am mai adaugat la final, ca sa iasa mai moale. Am mixat cartofii cu untul si un praf de sare. Am adaugat din apa pastrata pana am ajuns la consistenta dorita.

Eu am facut pireul cu mixerul, caci unii cartofi, facuti la blender, ies mai cleiosi. Atentie insa, chiar fiarta, coada de brocolli e mai tare decat cartofii, asa ca in pireul meu au mai ramas cateva bucatele intregi. Pe noi nu ne-a deranjat. Am mancat cu aripioare fierte din supa, din lipsa de timp nu le-am mai pregatit altfel. Dar se pot pune la cuptor cu ceva mirodenii si/sau legume.
Pofta buna!

image

