Pranzul: ficatei inabusiti cu garnitura de porumb si broccoli la abur
Bonus: pateu de casa si oua umplute

oua umplute

Pateu de casa

400 g ficatei
1 morcov
1 bastonas de apio
2 cepe verzi
4 galbenusuri fierte tare
Condimente: oregano, ienibahar, piper, boia dulce, sare

Intr-o oala mica am pus legumele taiate bucatele sa se inmoaie un pic, cu un pahar de apa si aprox o lingura de ulei. Dupa 5-6 minute am pus si ficateii si i-am lasat sa fiarba inabusit pana s-au facut (20-30 minute). Intre timp am pus si condimentele, cam o lingurita de fiecare, piper si sare dupa gust.

Cand au fost gata, i-am lasat un pic sa se raceasca si i-am blenduit impreuna cu galbenusurile fierte. Apa de la ficatei nu trebuie sa scada de tot, altfel iese prea uscat amestecul. Daca e prea tare, puteti adauga o lingura de smantana.

Mie mi-a iesit destul de moale, dar se mai intareste la frigider. Se poate pastra 2-3 zile in borcan la frigider. E foarte gustos, nu se compara cu cel din magazine!

pateu

