O gustare foarte rapida si usor de facut, colorata si cu succes la pitici.
Cantitatile sunt aproximative si pot varia, eu am facut cu ce aveam la indemana.

Aprox 100 g ciuperci
1 ardei gras mare (al meu a fost galben)
O mana de porumb congelat
50-60 grame cascaval ras
Aprox 100 g telemea de vaca
O legatura de patrunjel proaspat
6 oua
6 linguri de faina
1 praf de copt

Am taiat bucatele mici ciupercile, ardeiul si telemeaua. Am adaugat cascavalul,  porumbul si patrunjelul tocat marunt. Am pus galbenusurile batute cu putina sare. Albusurile le-am batut spuma si le-am incorporat amestecand usor (daca nu aveti timp, sariti etapa asta, amestecati direct ouale intregi, nu e cine stie ce diferenta).
Apoi am incorporat si faina amestecata cu praful de copt. Am turnat tot intr-o tava in care am pus hartie de copt si am bagat la cuptor cam 45 minute la 180 grade.
In functie de cate ingrediente puneti, checul va iesi mai “pufos” sau mai “dens”. Testati fara frica, nu aveti cum sa dati gres.
La pozat nu prea a stat ca s-a mancat rapid. 🙂

image

