2 oua
50 g unt de cocos
50 g unt
2 lg de miere
1/2 cana de lapte de migdale
Aprox 1 lg de ulei
1 si 1/2 cani de faina
1 lingurita seminte macinate
1 praf de copt

2 lingurite pudra de roscoave

Am pus ingredientele la amestecat in robot in ordinea aparitiei:), fara pudra de roscoave. Iese un aluat moale, ca de briose, sa curga de pe lingura, dar mai tare decat cel se clatite, de exemplu. In functie de faina folosita mai adaugati lapte sau faina pana iese o consistenta potrivita.
Am pus in forma de chec de silicon 3/4 din aluat. Ce a ramas am amestecat cu pudra de roscoave si am turnat peste. Apoi, cu coada de la o lingura am facut rotocoale sa le amestec.
Am bagat la cuptor la 180 grade aprox 40-45 minute.
De la miere aluatul e mai greu, daca nu e copt in interior dati temperatura mai mica si lasati pana trece testul cu scobitoarea. Iese un pic umed, de la miere zic eu.

Pofta buna!

 

